ردیف | اطلاعات مقاله | |||
---|---|---|---|---|
1 |
ارزیابی طراحی برنامه درسی برخط بر اساس نگرش دانشجویان دانشگاههای تهران آمنه ملا محمدی - دکتر مرتضی کرمی - دکتر حسین جعفری ثانی واژههای کلیدی: #نگرش -#طراحی برنامه درسی- #برنامه درسی برخط #آموزش عالی |
|||
2 |
دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی در آینه تضمین کیفیت: تجارب کارشناسان نظارت و ارزیابی دکتر حسین جعفری ثانی-لیلا رضایی مقدم واژههای کلیدی: #مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی #نظارت و ارزیابی آموزش عالی #تضمین کیفیت |
|||
3 |
شناسایی مسائل و چالشهای تضمین کیفیت و ارائه راهکارها برای نظام آموزش عالی مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه فنی و حرفهای دکتر حسین جعفری ثانی - دکتر علی جهان - زهره شاهسون واژههای کلیدی:#چالش - #نظارت و ارزیابی #عوامل تسهیل بخش #آموزش عالی #علمی-کاربردی #فنی و حرفهای |
|||
4 |
چالشها و مشکلات تضمین کیفیت آموزش عالی با تاکید بر دانشگاهها و مراکز آموزش عالی دولتی در ایران دکتر حسین جعفری ثانی - سید محمد جعفر جعفریان راد - زهره شاهسون واژههای کلیدی: #چالش #نظارت و ارزیابی #کیفیت #آموزش عالی #دولتی #فرهنگیان #پیام نور |
|||
5 |
تأملی بر مفاهیم نظارت، کنترل، ارزیابی و پایش در آموزش عالی زهره شاهسون-دکتر مجتبی بذرافشان مقدم- دکتر بهروز مهرام-دکتر مقصود امین خندقی واژههای کلیدی: # نظارت # کنترل #ارزیابی #پایش |
|||
6 |
سیمای نظارت و ارزیابی در نظامهای آموزش عالی جهان زهره شاهسون-دکتر مجتبی بذرافشان مقدم- دکتر بهروز مهرام-دکتر مقصود امین خندقی واژههای کلیدی:# نظارت- # ارزیابی #کیفیت #نظام آموزش عالی |
|||
7 |
عتف ماهنامه خبری تحلیلی علوم، تحقیقات و فناوری- وابسته به معاونت آموزشی و پژوهشی |
|||
8
|
ارائه چارچوب مفهومی ارزیابی سرمایه فکری درآموزش عالی_ رهیافتی برای مراکز آموزش عالی فنی و مهندسی قاسم سلیمی- زهرا راثیان واژههای کلیدی: #آموزش عالی- سرمایه فکری- داراییهای نامحسوس-دانشگاهها- مدیریت دانش-شاخصهای ارزیابی |
|||
9 |
ارائه و ارزیابی اثربخشی چند شیوه تدریس در آموزش رشته علوم تربیتی جواد شیر کرمی واژههای کلیدی: فرآیند تدریس- روشهای سنتی- شیوههای جدید- آموزش دانشگاهی |
|||
10 |
ارائه یک مدل مشارکتی ارزشیابی استاد نیکو یمانی-علیرضا یوسفی-طاهره چنگیز واژههای کلیدی:ارزشیابی استاد- فرآیند ارزشیابی-بانک گزینهها- تدریس اثربخش |
|||
11 |
ارزشیابی کیفیت برنامه درسی در نظام آموزش عالی المیرا جاوید- فاطمه فرزادیان واژههای کلیدی: #آموزش عالی- #ارزشیابی- کیفیت برنامه درسی |
|||
12 |
ارزشیابی کیفیت درونی دروس عمومی دوره کارشناسی ازدیدگاه اساتید و دانشجویان یعقوب عزیزی-علیرضا صادقی-حسین عبداللهی واژههای کلیدی: #ارزشیابی کیفیت- #برنامه درسی- دروس عمومی-#آموزش عالی |
|||
13 |
محمد بیرامی- حسین رحیمی راد- رحمان بدری واژههای کلیدی: #ارزشیابی- کنترل کیفیت- راهبردهای یاددهی- یادگیری برنامه درسی- #آموزش عالی |
|||
14 |
ارزشیابی و تضمین کیفیت در آموزش عالی فرایندی داوطلبانه یا اجباری؟ رضا محمدی- مریم زمانیفر- فاطمه صادقی مندی واژههای کلیدی:#آموزش عالی- #ارزشیابی- #تضمین کیفیت- فرآیند داوطلبانه-اجباری |
|||
15 |
ارزیابی برنامههای آموزش کارآفرینی درآموزش عالی زهرا آراستی- سعیده سعید نبادکی واژههای کلیدی:آموزش کار آفرینی- #آموزش عالی- قصد کارآفرینی- هنجارهای ذهنی- درک کنترل رفتاری-نگرش به رفتار کارآفرینی |
|||
16 |
ارزیابی درونی و بهبود کیفیت برنامه درسی در گروه های آموزش مهندسی مریم زمانیفر- رضا محمدی- فاطمه صادقی مندی واژههای کلیدی: #آموزش عالی- #برنامه درسی-#ارزیابی درونی-گروههای آموزشی مهندسی |
|||
17 |
ارزیابی سیاستهای فرهنگی آموزش عالی کشور: کثرت در وحدت فرهنگی/همزیستی فرهنگ علمی و دینی ابوالفضل مرشدی- حسین خلج واژههای کلیدی:ارزیابی سیاست-سیاستهای فرهنگی- #آموزش عالی- کثرت در وحدت-فرهنگ دانشگاهی |
|||
18 |
ارزیابی عملکرد بخش آموزش عالی در سال ۱۳۸۵: فرایند، نتایج و دستاوردها فرانک مختاریان-رضا محمدی-کورش پرند-عبدالرسول پور عباس واژههای کلیدی: #ارزیابی عملکرد- شاخص-#بخش آموزش عالی-حوزه ستادی- حوزه دانشگاهی |
|||
19 |
محمد رضایی-نورالله پاشا واژههای کلیدی:#ارزیابی آموزش عالی- دانشجویان علمی-کاربردی - آموزش ترمیک - آموزش پودمانی |
- قبلی
- بعدی >>
- بازدید: 7183