- تعداد بازدید: 4682
- ارائه چارچوب مفهومی ارزیابی سرمایه فکری درآموزش عالی_ رهیافتی برای مراکز آموزش عالی فنی و مهندسی
- ارزشیابی کیفیت برنامه درسی در نظام آموزش عالی
- ارزشیابی کیفیت درونی دروس عمومی دوره کارشناسی ازدیدگاه اساتید و دانشجویان
- ارزشیابی و کنترل کیفیت راهبردهای یاددهی یادگیری برنامههای درسی آموزش عالی از دیدگاه اساتید و دانشجویان
- ارزشیابی و تضمین کیفیت در آموزش عالی فرایندی داوطلبانه یا اجباری
- ارزیابی برنامه های آموزش کارآفرینی درآموزش عالی
- ارزیابی درونی و بهبود کیفیت برنامه درسی در گروه های آموزش مهندسی
- ارزیابی سیاستهای فرهنگی آموزش عالی کشور:کثرت در وحدت فرهنگی/ همزیستی فرهنگ علمی و دینی
- ارزیابی عملکرد بخش آموزش عالی در سال ۱۳۸۵: فرایند، نتایج و دستاوردها
- ارزیابی کیفیت برنامه درسی گروه علوم تربیتی دانشگاه کاشان
- ارزیابی عملکرد راهی بهسوی تعالی نظام آموزش عالی(مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید)
- استانداردهای آموزش عالی از آرمان تا واقعیت
- اهمیت و ضرورت ارزشیابی در نظام آموزش عالی وتعیین شاخص های آن
- بررسی ارزشیابی کیفیت برنامهی درسی در نظام آموزش عالی
- بررسی وضعیت ارزیابی در آموزش عالی کشور به منظور ارائه یک چارچوب ادراکی
- پارادایم جدید به سازمان بین المللی استاندارد نظام مهندسی در ارایه مدل ارزیابی کیفیت در سیستم آموزشی پیام نور
- تدوین چارچوب ارزشیابی اثربخشی برنامههای درسی آموزش عالی براساس رویکرد راهبردی
- تعیین وزن شاخصهای ارزیابی عملکرد ورتبه بندی موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی استانهای غرب کشور
- توسعۀ مدل ارزشیابی خط مشی نگهداشت اثربخش اعضای هیأت علمی در آموزش عالی
- شناسایی چالشهای ارزشیابی از آموختههای دانشجویان در نظام آموزش عالی ایران
- ارزیابی طراحی برنامه درسی برخط بر اساس نگرش دانشجویان دانشگاههای تهران
- مقاله جایگزین معرفت! مصیبت تبدیل پژوهش به اجرای آیینهای کمی در آموزش عالی ایران