ردیف | پایاننامه | ||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1
|
ارزیابی مقایسهای کیفیت عناصر برنامه درسی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور
|
||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
تهدیدات و فرصتهای پدیده جهانی شدن بر آموزش عالی
|
||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
تعیین میزان تنوع در آموزش عالی ایران با تاکید بر ماموریت گرایی
|
||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
بررسی عوامل موثر در بین المللی شدن آموزش عالی ایران با تاکید بر زبان آموزش علم در دانشگاه
|
||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
بررسی اکتشافی تجارب بیعدالتی در آموزش عالی ایران
|
||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
بررسی تطبیقی الگوهای توسعه کمی و کیفی آموزش عالی در کشورهای ایران، سوئد و نروژ
|
||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
طراحی سناریوهای آینده آموزش عالی استان قم
|
||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
مبانی تعامل در آموزش عالی از منظر اساتید دانشگاه سیستان و بلوچستان: کاربرد تئوری مفهومسازی بنیادی
|
||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
تحلیل نابرابری فرصتها در دسترسی به آموزش عالی دولتی در استان آذربایجان غربی
|
||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
ارزیابی میزان برخورداری دانشکدههای علوم انسانی دانشگاه تهران از معیارهای بینالمللیسازی آموزش عالی |
||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
تحلیل مؤلفههای خصوصی سازی آموزش عالی در دانشگاههای جامع شهر تهران
|
ردیف | پایاننامه | ||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
13
|
تدوین چارچوب مشارکت دانشجویان در آموزش عالی کشاورزی ایران
|
||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
نظام برنامهریزی درسی در آموزش عالی ایران ویژگیها و جهتگیریها
|
||||||||||||||||||||||||||||||
15 |
نقش مدیریت دانش در موسسات آموزش عالی شهر شیراز
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|