صفحه3 از4
|
|
نگاهی انتقادی به دانشگاه هاروارد
|
|
||
نامه آموزش عالی
|
|
|
|
|
|
ارزیابی کیفیت آموزش عالی ایران
|
راهنمای علمی انجام ارزیابی درونی در نظام آموزش عالی ایران، تجارب بین المللی
|
ارزشیابی و اعتبار سنجی علمی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی
|
|
|
|
|
تضمین بیرونی کیفیت در آموزش عالی
|
مدیریت کیفیت جامع در آموزش
|
|
||
چارچوب و راهنمای تدوین گزارش ارزیابی درونی در سطح گروه آموزشی |
درآمدی بر ارزیابی درونی و تدوین برنامههای بهبود کیفیت گروههای آموزشی(شیونهنامهی اجرایی)
|
برنامه ریزی درسی راهبردی در آموزش عالی
|
|
|
|
برنامه ریزی و تدوین طرح درس در آموزش عالی
|
فرایند برنامه ریزی درسی در علوم پزشکی
|
|
|
|
|
برنامه درسی و طراحی درس در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی
|
||
|
||
بازاندیشی تغییرات علمی و مقایسه نظریهها
|