صفحه3 از4
| 
 
  | 
 
  | 
 نگاهی انتقادی به دانشگاه هاروارد 
  | 
| 
 
  | 
||
| 
 
 نامه آموزش عالی 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 
  | 
|
| 
 ارزیابی کیفیت آموزش عالی ایران 
  | 
 راهنمای علمی انجام ارزیابی درونی در نظام آموزش عالی ایران، تجارب بین المللی 
  | 
 
 ارزشیابی و اعتبار سنجی علمی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی 
  | 
| 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 
 تضمین بیرونی کیفیت در آموزش عالی 
  | 
 
 
 مدیریت کیفیت جامع در آموزش 
  | 
| 
 
  | 
||
| 
 
 چارچوب و راهنمای تدوین گزارش ارزیابی درونی در سطح گروه آموزشی  | 
 درآمدی بر ارزیابی درونی و تدوین برنامههای بهبود کیفیت گروههای آموزشی(شیونهنامهی اجرایی) 
  | 
 برنامه ریزی درسی راهبردی در آموزش عالی 
  | 
| 
 
  | 
 
  | 
|
| 
 برنامه ریزی و تدوین طرح درس در آموزش عالی 
  | 
 فرایند برنامه ریزی درسی در علوم پزشکی 
  | 
 
  | 
| 
 
  | 
 
  | 
 
  | 
| 
 
 برنامه درسی و طراحی درس در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی 
  | 
||
| 
 
  | 
||
| 
 بازاندیشی تغییرات علمی و مقایسه نظریهها 
  | 



























