- تعداد بازدید: 2064
Article information | Row | |||
---|---|---|---|---|
Revealing the Hidden Curriculum in Higher Education
keywords: Hidden curriculim - Higher education - teacher role- Philosophy of education - teacher_student relationship
|
1
|
- تعداد بازدید: 6851
ردیف | اطلاعات مقاله | |||
---|---|---|---|---|
1 |
ارزیابی طراحی برنامه درسی برخط بر اساس نگرش دانشجویان دانشگاههای تهران آمنه ملا محمدی - دکتر مرتضی کرمی - دکتر حسین جعفری ثانی واژههای کلیدی: #نگرش -#طراحی برنامه درسی- #برنامه درسی برخط #آموزش عالی |
|||
2 |
دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی در آینه تضمین کیفیت: تجارب کارشناسان نظارت و ارزیابی دکتر حسین جعفری ثانی-لیلا رضایی مقدم واژههای کلیدی: #مؤسسات آموزش عالی غیردولتی-غیرانتفاعی #نظارت و ارزیابی آموزش عالی #تضمین کیفیت |
|||
3 |
شناسایی مسائل و چالشهای تضمین کیفیت و ارائه راهکارها برای نظام آموزش عالی مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه فنی و حرفهای دکتر حسین جعفری ثانی - دکتر علی جهان - زهره شاهسون واژههای کلیدی:#چالش - #نظارت و ارزیابی #عوامل تسهیل بخش #آموزش عالی #علمی-کاربردی #فنی و حرفهای |
|||
4 |
چالشها و مشکلات تضمین کیفیت آموزش عالی با تاکید بر دانشگاهها و مراکز آموزش عالی دولتی در ایران دکتر حسین جعفری ثانی - سید محمد جعفر جعفریان راد - زهره شاهسون واژههای کلیدی: #چالش #نظارت و ارزیابی #کیفیت #آموزش عالی #دولتی #فرهنگیان #پیام نور |
|||
5 |
تأملی بر مفاهیم نظارت، کنترل، ارزیابی و پایش در آموزش عالی زهره شاهسون-دکتر مجتبی بذرافشان مقدم- دکتر بهروز مهرام-دکتر مقصود امین خندقی واژههای کلیدی: # نظارت # کنترل #ارزیابی #پایش |
|||
6 |
سیمای نظارت و ارزیابی در نظامهای آموزش عالی جهان زهره شاهسون-دکتر مجتبی بذرافشان مقدم- دکتر بهروز مهرام-دکتر مقصود امین خندقی واژههای کلیدی:# نظارت- # ارزیابی #کیفیت #نظام آموزش عالی |
|||
7 |
عتف ماهنامه خبری تحلیلی علوم، تحقیقات و فناوری- وابسته به معاونت آموزشی و پژوهشی |
|||
8
|
ارائه چارچوب مفهومی ارزیابی سرمایه فکری درآموزش عالی_ رهیافتی برای مراکز آموزش عالی فنی و مهندسی قاسم سلیمی- زهرا راثیان واژههای کلیدی: #آموزش عالی- سرمایه فکری- داراییهای نامحسوس-دانشگاهها- مدیریت دانش-شاخصهای ارزیابی |
|||
9 |
ارائه و ارزیابی اثربخشی چند شیوه تدریس در آموزش رشته علوم تربیتی جواد شیر کرمی واژههای کلیدی: فرآیند تدریس- روشهای سنتی- شیوههای جدید- آموزش دانشگاهی |
|||
10 |
ارائه یک مدل مشارکتی ارزشیابی استاد نیکو یمانی-علیرضا یوسفی-طاهره چنگیز واژههای کلیدی:ارزشیابی استاد- فرآیند ارزشیابی-بانک گزینهها- تدریس اثربخش |
|||
11 |
ارزشیابی کیفیت برنامه درسی در نظام آموزش عالی المیرا جاوید- فاطمه فرزادیان واژههای کلیدی: #آموزش عالی- #ارزشیابی- کیفیت برنامه درسی |
|||
12 |
ارزشیابی کیفیت درونی دروس عمومی دوره کارشناسی ازدیدگاه اساتید و دانشجویان یعقوب عزیزی-علیرضا صادقی-حسین عبداللهی واژههای کلیدی: #ارزشیابی کیفیت- #برنامه درسی- دروس عمومی-#آموزش عالی |
|||
13 |
محمد بیرامی- حسین رحیمی راد- رحمان بدری واژههای کلیدی: #ارزشیابی- کنترل کیفیت- راهبردهای یاددهی- یادگیری برنامه درسی- #آموزش عالی |
|||
14 |
ارزشیابی و تضمین کیفیت در آموزش عالی فرایندی داوطلبانه یا اجباری؟ رضا محمدی- مریم زمانیفر- فاطمه صادقی مندی واژههای کلیدی:#آموزش عالی- #ارزشیابی- #تضمین کیفیت- فرآیند داوطلبانه-اجباری |
|||
15 |
ارزیابی برنامههای آموزش کارآفرینی درآموزش عالی زهرا آراستی- سعیده سعید نبادکی واژههای کلیدی:آموزش کار آفرینی- #آموزش عالی- قصد کارآفرینی- هنجارهای ذهنی- درک کنترل رفتاری-نگرش به رفتار کارآفرینی |
|||
16 |
ارزیابی درونی و بهبود کیفیت برنامه درسی در گروه های آموزش مهندسی مریم زمانیفر- رضا محمدی- فاطمه صادقی مندی واژههای کلیدی: #آموزش عالی- #برنامه درسی-#ارزیابی درونی-گروههای آموزشی مهندسی |
|||
17 |
ارزیابی سیاستهای فرهنگی آموزش عالی کشور: کثرت در وحدت فرهنگی/همزیستی فرهنگ علمی و دینی ابوالفضل مرشدی- حسین خلج واژههای کلیدی:ارزیابی سیاست-سیاستهای فرهنگی- #آموزش عالی- کثرت در وحدت-فرهنگ دانشگاهی |
|||
18 |
ارزیابی عملکرد بخش آموزش عالی در سال ۱۳۸۵: فرایند، نتایج و دستاوردها فرانک مختاریان-رضا محمدی-کورش پرند-عبدالرسول پور عباس واژههای کلیدی: #ارزیابی عملکرد- شاخص-#بخش آموزش عالی-حوزه ستادی- حوزه دانشگاهی |
|||
19 |
محمد رضایی-نورالله پاشا واژههای کلیدی:#ارزیابی آموزش عالی- دانشجویان علمی-کاربردی - آموزش ترمیک - آموزش پودمانی |
ردیف | اطلاعات مقاله | |||
---|---|---|---|---|
20
|
ارزیابی کیفیت برنامه درسی گروه علوم تربیتی دانشگاه کاشان حیدر قادری-عباس شکاری واژههای کلیدی: #آموزش عالی- #ارزیابی- برنامه درسی علوم تربیتی-#کیفیت |
|||
21 |
محبوبه عارفی |
|||
22 |
ارزیابی درونی رهیافت مناسب برای بهبود کیفیت آموزش عالی کشاورزی غلام رضا پزشکی راد - حمیدرضا محتشم واژههای کلیدی: #کیفیت- #ارزیابی- #ارزیابی درونی- الگو(مدل)- کارفرما-دانش آموخته-اعتبار بخشی |
|||
23 |
ارزیابی عملکرد راهی بهسوی تعالی نظام آموزش عالی(مطالعه موردی : دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید) محمد خادمی کله لو- محبوبه عارفی- غلام رضا شمس مورکانی واژههای کلیدی: #ارزیابی عملکرد-#آموزش عالی- مدل تعالی سازمانی- EFQM |
|||
24 |
استانداردهای آموزش عالی از آرمان تا واقعیت عباس بازرگان واژهای کلیدی: #آموزش عالی- #ارزیابی- #کیفیت - استاندارد- ساختارسازی |
|||
25 |
اهمیت و ضرورت ارزشیابی در نظام آموزش عالی وتعیین شاخص های آن سارا کهزادی-سیدرضا حسینی واژههای کلیدی: #ارزشیابی- #آموزش عالی- #اثربخشی - شاخصهای ارزشیابی آموزش |
|||
26 |
بررسی ارزشیابی کیفیت برنامهی درسی در نظام آموزش عالی عنایت کریم زاده - ذولفقار دیودل- عادل ظفری نژاد واژهای کلیدی:#برنامه درسی- #آموزش عالی- #کیفیت- #ارزشیابی |
|||
27 |
سعید برخورداری واژهای کلیدی: فرآیند ممیزی-#ارزیابی- #اعتبارسنجی- #کیفیت آموزش عالی |
|||
28 |
بررسی تطبیقی نظامهای ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزشهای کاربردی در جهان رضا محمدی- مریم زمانی فر- فاطمه صادقی مندی واژههای کلیدی:#آموزش عالی - #ارزشیابی - #تضمین کیفیت - آموزشهای کاربردی |
|||
29 |
بررسی نظام های ارزیابی آموزش عالی در جهان به منظور ارائه مدل مناسب برای آموزش عالی کشور دکتر نادر قلی قوچیان-دکتر حسن شهرکی پور واژههای کلیدی: مدل - نظام آموزش عالی- #ارزیابی آموزش عالی- ارزیابی 360 درجهای-ارزیابی نظام آموزش عالی کشور |
|||
30 |
بررسی وضعیت ارزیابی در آموزش عالی کشور به منظور ارائه یک چارچوب ادراکی سید رسول شاه رضایی واژههای کلیدی:چارچوب ادراکی - الگوی سیپو(CIPPO)- نظارت -#آموزش عالی |
|||
31 |
نفیسه رفیعی واژههای کلیدی:iso- نظام مهندسی-#ارزیابی- #کیفیت- #آموزش عالی - پیام نور |
ردیف | اطلاعات مقاله | |||
---|---|---|---|---|
32
|
پویش محیطی ارزیابی آموزش عالی در کشورهای منتخب و درسهایی برای ایران محمد رحیم عیوضی -محمد حسینی مقدم واژههای کلیدی: پویش محیطی- روند- رقابت پذیری- بین المللی شدن- ارزیابی نهادی- عدم قطعیت |
|||
33 |
تدوین چارچوب ارزشیابی اثربخشی برنامههای درسی آموزش عالی براساس رویکرد راهبردی دکتر جعفر ترک زاده- دکتر رحمت الله مرزوقی- دکتر مهدی مهمدی-دکتر قاسم سلیمی-فهیمه کشاورزی واژههای کلیدی:#ارزشیابیبرنامه درسی- اثربخشی برنامه درسی -رویکرد راهبردی- #آموزش عالی |
|||
34 |
تدوین و ارزیابی وضعیت عملکرد راهبردی مراکز آموزش عالی مورد: (دانشگاه علم و هنر یزد) سید حبیب الله میرغفوری- میثم شفیعی رودپشتی-فاطمه ابویی واژههای کلیدی: نقشه راهبردی - مدلسازی معادلات ساختاری- کارت امتیازی متوازن |
|||
35 |
تشکیلات ارزیابی کیفیت دانشگاهی و شرایط تحقق ارتقاء کیفیت آموزش عالی مورد دانشگاه تهران محمد دادرس-فریبا شریفی واژههای کلیدی:ارتقا کیفیت دانشگاه- تشکلیلات و ساختار ارتقا کیفیت- ساختارهای ارزیابی و کیفیت در دانشگاه تهران |
|||
36 |
مریم قادری شیخ آبادی-سیاوش طالع پسند- عظیم زارعی واژههای کلیدی: تحلیل سلسله مراتبی -#ارزیابی عملکرد - رتبه بندی - #آموزش عالی |
|||
37 |
توسعۀ مدل ارزشیابی خط مشی نگهداشت اثربخش اعضای هیأت علمی در آموزش عالی حکیمه حسنقلیپور- مجتبی امیری- علی اصغر پور عزت واژههای کلیدی:#آموزش عالی -ارزشیابی خط مشی - روش آمیخته - مدل ارزشیابی- نگهداشت اثربخش |
|||
38 |
شاخصهای عملی ارزشیابی آموزش الکترونیکی در آموزش عالی ایران عباس اناری نژاد- مهدی مهمدی واژههای کلیدی:آموزش از دور- #ارزشیابی - #شاخص -الگوهای ارزشیابی -#آموزش عالی |
|||
39 |
شناسایی چالشهای ارزشیابی از آموختههای دانشجویان در نظام آموزش عالی ایران فرهاد سراجی- یحیی معروفی- طاهره رازقی واژههای کلیدی: #ارزشیابی - آموختهها - تکوینی- #آموزش عالی- فرآیند |
|||
40 |
طراحی الگو برای ارزشیابی دوره کارشناسی تربیت بدنی و علوم ورزشی مراکز و مؤسسات آموزش عالی دولتی دکتر فریده هادوی - عبدالرحمان مهدی پور واژههای کلیدی: ارزشیابی آموزشی - کیفیت آموزشی- #آموزش عالی - تربیت بدنی- دوره کارشناسی |
|||
41 |
طراحی سازمان ملی ارزشیابی، اعتبارسنجی تضمین آموزش عالی جواد حاتمی - رضا محمدی واژههای کلیدی: سازمان ملی- ساختار- #ارزشیابی- #اعتبارسنجی - #کیفیت آموزش عالی |
|||
42 |
تعارض اجرای آموزش سنتی در بستر یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی: نقش راهبردهای یاددهی - یادگیری در کاهش تعارض دکتر حسین جعفری ثانی - فاطمه فرج پور بناب واژه های کلیدی: آموزش سنتی، آموزش الکترونیکی، یادگیری ترکیبی، فرایند یاددهی - یادگیری |
|||
43 |
مقاله جایگزین معرفت! مصیبت تبدیل پژوهش به اجرای آیینهای کمی در آموزش عالی ایران واژههای کلیدی: پژوهش، #آموزش عالی، آییننامههای کمی |